اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

شهردار اهواز خطاب به مدیران شهرداری:موظفیم علیرغم تمام چالشها،شاخص های شهری را ارتقا دهیم

شهردار اهواز

جلسه شورای معاونین با حضور شهردار اهواز و مدیران شهرداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، شهردار اهواز در این جلسه بر لزوم بررسی ظرفیتهای بودجه۱۴۰۰ کل کشور تاکید کرد و گفت: بویژه معاونت برنامه ریزی و معاونت مالی این ظرفیتها راشناسایی کنند تا به شکل مناسبی از آنها استفاده کنیم.

وی همچنین از معاونین خواست تا بر برگزاری جلسات شورای سازمان های زیرمجموعه نظارت داشته باشند و افزود: این جلسات بطور مداوم و هدفمند باید برگزار شوند و معاونین برنامه های سازمانها را با روسای سازمان بررسی کنند و گزارش عملکرد آنها به شهردار ارائه شود.

شهردار اهواز همچنین خواستار ارائه برنامه های خلاقانه و تشریحی از سوی همه معاونتها، سازمانها و ادارات کل شد و گفت: در ارائه برنامه به شرح وظایف روتین نپردازید و به دنبال پیشنهاد برنامه ای نو، خلاقانه و اجرایی باشید.

ابراهیم نوشادی خطاب به مدیران عنوان کرد: باید شهر را از زوایایی که شهروندان می بینند، ببینید و به اصلاح ناهنجاری ها و تقویت نقاط مثبت بپردازید.

شهردار اهواز ادامه داد: باید ظرفیتهای موجود در نقاط مختلف شهر را که باعث رفاه حال شهروندان می شود، احیا کنیم همچنین معاونین خدمات شهری مناطق و مدیران ناحیه در منطقه به سرکشی پرداخته و برای رفع مشکلات اقدام کنند.

نوشادی در پایان خاطرنشان کرد:با وجود تمامی موانع و چالش هایی که شهر اهواز با آنها مواجه است وظیفه داریم در زمینه ایجاد و یا ارتقا برخی شاخص ها در شهر اقدام کنیم.

نوشادی در پایان خاطرنشان کرد:با وجود تمامی موانع و چالش هایی که شهر اهواز با آنها مواجه است وظیفه داریم در زمینه ایجاد و یا ارتقا برخی شاخص ها در شهر اقدام کنیم.نوشادی در پایان خاطرنشان کرد:با وجود تمامی موانع و چالش هایی که شهر اهواز با آنها مواجه است وظیفه داریم در زمینه ایجاد و یا ارتقا برخی شاخص ها در شهر اقدام کنیم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار