اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

هدف توسعه‌ سرمایه‌گذاری‌های صندوق نفت رشد خدمات به بازنشستگان است

رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با اشاره به بعضی از اقدام‌های انجام‌شده و افق‌های پیش‌رو برای توسعه‌ خدمات و سرمایه‌گذاری‌ها گفت: توسعه سرمایه‌گذاری‌ها، زیرساخت رشد خدمات به بازنشستگان و خانواده آنهاست.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز : عبدالحسین بیات در آستانه روز خانواده و بازنشستگان، به بعضی از اقدام‌های انجام‌شده و افق‌های پیش‌ رو برای توسعه خدمات و سرمایه‌گذاری‌ها اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته متناسب‌سازی مستمری طی دو مرحله (سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰) اجرایی و مبالغ پرداختی مربوطه از محل سود به‌دست‌آمده از شرکت‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌ها پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: کارکنان معزز صنعت نفت مانند دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی، گذر از تحریم‌ها و مقاومت، در فرایند توسعه و آبادانی کشور که هم‌اکنون نیز جاری است همواره در صف اول جبهه انقلاب اسلامی‌ حضور داشته و خواهند داشت.

رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت افزود: اکنون جمع زیادی از این عزیزان در مقام پیشکسوتان این صنعت گذر تجربه می‌کنند، بنابراین به یقین منشأ رشادت‌ها و خلاقیت‌های این عزیزان در گذر از مقاطع تاریخی یادشده محصول پرورش، آموزش و ارزش‌های دینی و ملی خانواده‌ها به‌عنوان کانون تربیت سرمایه‌های انسانی است، از این رو به شایستگی روز ۲۵ ذی‌الحجه در تقویم کشورمان با توجه به نزول آیه مبارکه «هَلْ أَتَی…» به‌عنوان روز خانواده و بازنشستگان نام‌گذاری شده است.

بیات تصریح کرد: صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در یک سال گذشته توفیق آن را داشته که نسبت به اموری مهم مانند متناسب‌سازی، مستمری و مقرری سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، بازگشایی تسهیلات وام مسکن، افزایش وام‌های قرض‌الحسنه، اهتمام جدی برای مسائل درمانی و برخی امور خدماتی مشخص در حد مقدورات قانونی، اما با حداکثر شتاب ممکن انجام وظیفه کند.

وی گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری نیز مفتخریم که به اتفاق همکاران متخصص در حوزه فنی و اقتصادی برنامه‌های شورای عالی پروژه‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم و پیگیری کنیم که در افق ۱۴۰۲ و ۱۴۰۴ شاهد بهره‌برداری از طرح‌های با سوددهی بالا برای گروه اقتصادی صندوق‌ها باشیم زیرا نفع سرمایه‌گذاری زیرساخت توسعه خدمات به بازنشستگان و خانواده آنهاست.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار