اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

کشف ۶۳ دستگاه رمز ارز غیرمجاز طی هفته اخیر در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از کشف و جمع آوری ۶۳ دستگاه رمز ارز غیرمجاز طی هفته اخیر در اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز : عبدالحمیدعباس شیاری اظهار کرد: با تلاش نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی و در راستای کمک به پایداری شبکه برق تعداد ۱۵ دستگاه ماینر مدل M۳ در منطقه باهنر اهواز، ۱۶ دستگاه ماینر مدل A۱در منطقه ملاشیه و تعداد ۳ دستگاه ماینر در شهرک رزمندگان اهواز کشف و جمع آوری شد.

وی با اشاره به به ضرورت جمع آوری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز افزود: همچنین ۲ مزرعه استخراج رمز ارز غیر مجاز در منطقه پردیس اهواز کشف و جمع آوری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: در طی یک هفته اخیر همچنین تعداد ۲۹ دستگاه ماینر در منطقه باهنر اهواز با همکاری عوامل انتظامی کشف و جمع آوری شد.

شیاری عنوان کرد: شهروندان می‌ توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کرده و تا مبلغ ۲۰۰میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

وی ادامه داد: اختلاف هزینه برق مصرفی برای تولید رمزارز با قیمت جهانی و سود قابل توجه از این روش، باعث بکارگیری گسترده ماینرهای غیرمجاز شده که با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضائی و همیاری مردم درحال شناسایی و جمع آوری این دستگاه‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در پایان گفت: شهروندان می‌توانند برای اطلاع رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق «اپلیکیشن برق من»، «سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat» و نیز با شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱جهت ثبت گزارش برای معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار