اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

وزیر نفت:اختصاص نیمی از اعتبار اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نفت به خوزستان

وزیر نفت: ۵۰ درصد از اعتبار اختصاص داده شده به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، در استان خوزستان هزینه می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، وزیر نفت گفت: به همت تلاشگران عرصه صنعت نفت، اهمیت سرمایه گذاری در حوزه انرژی نفت بسیار است.اختصاص نیمی از اعتبار اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نفت به خوزستان

 

جواد اوجی افزود: ١۴٠ طرح اولویت دار را در صدر کار قرار دادیم و از آنجایی که سرمایه گذاری در حوزه نفت، سرمایه گذاری فوق سنگینی است، فراخوان دادیم و در مدت شش ماه هولدینگ‌های بزرگ اقتصادی را مشارکت داده و اجرای دو پتروپالایش را آغاز کردیم.

 

وی ادامه داد: حدود صد میلیارد دلار تفاهم نامه خارجی و داخلی امضا کردیم که با برنامه ریزی، قطعا این طرح‌ها به بهره برداری خواهند رسید.

 

اوجی اظهار داشت: اشتغال در این سرمایه گذاری‌ها بسیار مهم است و با توجه به حرکت رو به جلوی صنعت نفت، با بهره گیری از ظرفیت داخلی، اقتصاد کشور را حرکت می‌دهیم.

 

وی اشتغال زایی، جلوگیری از خام فروشی و بحث اقتصاد مقاومتی و ارزش افروده را از اهداف مهم اجرای طرح‌های گاز، نفت و پتروشیمی عنوان کرد.

 

جواد اوجی اضافه کرد: ما در یک سال، ۹۰ درصد از فارغ التحصیلان صنعت نفت را جذب کردیم.

 

وزیر نفت با اشاره به نگاه دولت و وزارت نفت در بحث مسئولیت‌های اجتماعی تاکید کرد: حدود ١۴هزار میلیارد تومان در این حوزه پیش بینی شده است و در سفر‌های استانی رئیس جمهور مقرر شد که پنجاه درصد از این مبلغ، در استان خوزستان هزینه شود.

 

جواد اوجی افزود: طرح‌های عام المنفعه در حوزه بهدشت، راه و تنش آبی انجام شده و ادامه دارد و برکت کار دولت سیزدهم، اجرای مسئولیت‌های اجتماعی است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار