اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

معاون فنی و بهره برداری گروه ملی صنعتی فولاد ایران مطرح کرد:لزوم مانع زدایی از تولید در کارخانه مادر فولاد ایران

کارخانه گروه ملی

تحقق شعار سال ۱۴۰۰ در گروه ملی صنعتی فولاد ایران، نیازمند تامین مواد اولیه و مانع زدایی از تولید است.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، معاون فنی و بهره برداری گروه ملی صنعت فولاد ایران گفت:این کارخانه با ۵ کارخانه زیر مجموعه ، در سال ۱۳۹۹ جهت تحقق شعار سال جهش تولید ، رکورد ۴ ساله تولید خود را شکست و ۴۷۲ هزار و ۴۷ تن  تولید را به ثبت رساند.
شهرام خطیبی افزود: اکنون نیز با وجود تمام سختی‌ها ، کارکنان این مجموعه در دردمای ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد ، با آهن و فولاد دست و پنجه نرم می‌کنند تا خللی در روند تولید پیش نیاید.
وی گفت : هم اکنون نیز در صورت تامین به موقع مواد اولیه و رساندن آن به دست کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران، کار بدون توقف ادامه خواهد داشت و می‌توان شاهد رونق روز افزون تولید در این کارخانه بود.

انواع کلاف ، مفتول ، لوله ، تیرآهن و میلگرد و … ، در کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران با بیش از ۵۰ سال قدمت در شهرستان اهواز ، تولید می‌شود.

تحقق شعار سال ۱۴۰۰ در گروه ملی صنعتی فولاد ایران ، نیازمند تامین مواد اولیه و مانع زدایی از تولید است.به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، معاون فنی و بهره برداری گروه ملی صنعت فولاد ایران گفت:این کارخانه با ۵ کارخانه زیر مجموعه ، در سال ۱۳۹۹ جهت تحقق شعار سال جهش تولید ، رکورد ۴ ساله تولید خود را شکست و ۴۷۲ هزار و ۴۷ تن  تولید را به ثبت رساند.تحقق شعار سال ۱۴۰۰ در گروه ملی صنعتی فولاد ایران ، نیازمند تامین مواد اولیه و مانع زدایی از تولید است.به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، معاون فنی و بهره برداری گروه ملی صنعت فولاد ایران گفت:این کارخانه با ۵ کارخانه زیر مجموعه ، در سال ۱۳۹۹ جهت تحقق شعار سال جهش تولید ، رکورد ۴ ساله تولید خود را شکست و ۴۷۲ هزار و ۴۷ تن  تولید را به ثبت رساند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار