اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

شهردار اهواز مطرح کرد:اولویت شهرداری حل مشکل آب‌های سطحی و فاضلاب اهواز

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ،شهردار کلانشهر اهواز گفت: شهر اهواز شهری پر افتخار با مردمی متدین، انقلابی و خونگرم و دارای جاذبه‌های مختلف و ظرفیت‌های متنوع می‌باشد.

رضا امینی با اشاره به اینکه باید با همدلی و وحدت برای حل مشکلات و توسعه کلانشهر اهواز تلاش و همت کنیم افزود: مهمترین برنامه شهرداری حل معضل آب‌های سطحی و فاضلاب می‌باشد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از طرح‌های مهم شهرداری اهواز اجرای طرح محرومیت زدایی در مناطق محروم می‌باشد  که با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال اجرا می‌باشد.

شهردار اهواز از برگزاری نشست با پیمانکار طرح متوقف شده قطار شهری خبر داد و بیان کرد: ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح نقش بسزایی در ایجاد نظم شهری و ترافیک دارد که در اهواز دو طرح تقاطع غیر همسطح چمران و چهار شیر در حال اجرا میباشد که با تقویت آن‌ها شاهد سرعت بخشیدن به این طرح‌ها خواهیم بود.

امینی نظافت  شهری و زنده سازی فضای سبز را از دیگر برنامه‌های شهرداری اهواز بیان کرد و گفت: باید با ایجاد زیرساخت‌ها و حمایت‌های لازم سرمایه سرمایه گذاران را جذب کنیم و رودخانه کارون و  وجود پل‌های موجود در شهر بهترین ظرفیت در کلانشهر اهواز می‌باشد.

شهردار اهواز با اشاره به اینکه باید از ظرفیت منابع انسانی شهرداری اهواز به خوبی استفاده شود و ادامه داد: حمایت از سرمایه گذاران ،مشارکت شهروندان و بهره گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند عاملی برای توسعه شهر اهواز باشد و باید  فاصله طبقاتی بین محلات و مناطق اهواز کمتر و از بین برود و سطح نگاه به  کلانشهر اهواز در سطح استانی ، ملی و بین المللی را باید  ارتقا دهیم.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز نیز در این برنامه گفت: بیشتر بودجه شهرداری اهواز صرف هزینه‌های جاری و پرداخت حقوق کارکنان می‌شود.

سیاوش محمودی افزود: شهرداری‌ها دارای دو درآمد پایدار و ناپایدار می‌باشد و بیشتر بودجه شهرداری اهواز از درآمد‌های ناپایدار می‌باشد و باید بودجه‌های پایدار برای شهرداری تعریف شود.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های شورای اسلامی شهر اهواز تدوین سند چشم انداز ۱۴۱۰ اهواز می‌باشد که براساس آن برنامه‌ها  و توسعه شهر دیده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر  اهواز  بیان کرد :حق آلایندگی و ارزش افزوده از جمله حقوق شهر اهواز می باشد که باید پرداخت شود و فقط در حق آلایندگی شهرداری از یکی شرکتها و بنگاه های اقتصادی ۲۳۰۰ میلیارد تومان طلب دارد.

محمودی همچنین بر ضرورت طرح علاج بخشی رودخانه کارون تاکید و گفت : اجرای طرح های نوسازی بافت های فرسوده ،حل چاله و چوله های موجود در خیابان از دیگر برنامه های شهرداری اهواز می باشد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار