اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: منظومه علمی در خوزستان شکل می‌گیرد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و پارک علمی و فناوری استان خوزستان، اظهار کرد: امیدواریم با این توافق گام‌های مؤثری با استفاده از نیروهای توانمند در خوزستان طی بخش عملیات و دانشگاه برداریم و یک منظومه علمی پس از سال‌ها مهجوریت در این استان شکل بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز : علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و محمد راضی جلالی، رئیس پارک علمی و فناوری استان خوزستان برای توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در حاشیه سومین روز از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این مراسم با بیان اینکه چنین توافق‌هایی باید زودتر محقق می‌شد، گفت: امیدواریم با این توافق گام‌های مؤثری با استفاده از نیروهای توانمند در استان خوزستان در بخش عملیات و دانشگاه برداریم و یک منظومه علمی پس از سال‌ها مهجوریت در این استان شکل بگیرد.

وی افزود: انتظار می‌رود با استفاده از این همکاری در مسیر قله‌های روشن گام بر داریم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: انتظار می‌رود در این همکاری بسته‌هایی برای سرمایه‌گذاری آماده شود تا با ایجاد ارزش افزوده و اشتغال به کشور خدمت کنیم.

محمدرضا جلالی، رئیس پارک علمی و فناوری استان خوزستان با اشاره به شعار سال گفت: این شعار مأموریتی برای همه ماست و با این تفاهم‌نامه گام‌های بلندی برای تحقق این شعار بر می‌داریم.

وی افزود: این تفاهم فرصتی برای تحقق همکاری‌های دانش‌بنیان است که با هدف ایجاد ارزش افزوده با هم‌دلی و هم‌افزایی محقق می‌شود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار