اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران مطرح کرد:توسعه نیروگاه‌های اتمی راهبردی ملی است

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: توسعه نیروگاه‌های اتمی یکی از تکالیف مهمی است که در راهبرد ملی و برنامه‌ها مورد توجه ویژه قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز،محمد اسلامی عصر دوشنبه در جریان بازدید از سایت اتمی دارخوین شادگان گفت: در دنیا جهت گیری‌ها به سمت استفاده از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر است و این مهم نیز جزو اولویت‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

به گفته اسلامی امروز اقتصاد هسته‌ای ارزش افزوده بالایی دارد و آلایندگی آن صفر است، پاک‌ترین صنعت تولید برق جهان محسوب می‌شود به همین دلیل باید در علوم و فناوری هسته‌ای جهش داشته باشیم.

سایت اتمی دارخوین را یکی از مهمترین سایت‌های کشور برشمرد و مطالعات عمیقی بر روی این سایت انجام شده که می‌تواند در تأمین برق خوزستان که با کمبود برق به دلیل تغییرات اقلیمی مواجه شده است تأثیرگذار باشد.

این سایت یادآور جان فشانی رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در دفاع مقدس است و از این مجموعه می‌توان به عنوان مجموعه فرهنگی و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس یاد کرد.

اسلامی همچنین در آبادان با خانوده شهید صالح پور حمزاوی از شهدای بمباران نیروگاه اتمی بوشهر در سال ۱۳۶۶ دیدار کرد.

به گفته اسلامی امروز اقتصاد هسته‌ای ارزش افزوده بالایی دارد و آلایندگی آن صفر است، پاک‌ترین صنعت تولید برق جهان محسوب می‌شود به همین دلیل باید در علوم و فناوری هسته‌ای جهش داشته باشیم.سایت اتمی دارخوین را یکی از مهمترین سایت‌های کشور برشمرد و مطالعات عمیقی بر روی این سایت انجام شده که می‌تواند در تأمین برق خوزستان که با کمبود برق به دلیل تغییرات اقلیمی مواجه شده است تأثیرگذار باشد.به گفته اسلامی امروز اقتصاد هسته‌ای ارزش افزوده بالایی دارد و آلایندگی آن صفر است، پاک‌ترین صنعت تولید برق جهان محسوب می‌شود به همین دلیل باید در علوم و فناوری هسته‌ای جهش داشته باشیم.سایت اتمی دارخوین را یکی از مهمترین سایت‌های کشور برشمرد و مطالعات عمیقی بر روی این سایت انجام شده که می‌تواند در تأمین برق خوزستان که با کمبود برق به دلیل تغییرات اقلیمی مواجه شده است تأثیرگذار باشد.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار