اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز خبر داد:بازگشت واحد ۶ نیروگاه رامین به شبکه سراسری برق کشور

شبکه سراسری برق

مدیرعامل نیروگاه رامین از بازگشت مجدد واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶ نیروگاه رامین به شبکه سراسری برق کشور پس از تعمیرات اساسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، خلیل محمدی اظهار کرد: واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶ نیروگاه رامین اهواز به منظور تعمیرات اساسی، رفع محدودیت‌های تولیدی و بالا بردن سطح آمادگی تولید برق خارج از مدار تولید قرار داشت و پس از انجام یک پروژه سنگین توسط متخصصان نیروگاه، این واحد با راه‌اندازی مجدد به شبکه سراسری برق کشور وصل شد.

وی افزود: هم‌اکنون هر ۶ واحد تولید برق نیروگاه رامین اهواز در مدار تولید قرار دارند.

محمدی تصریح کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش سطح تولید نیروگاه‌های برق‌آبی، هم‌اکنون حدود ۹۵ درصد برق کشور از طریق نیروگاه‌های حرارتی تولید می‌شود و با توجه به تابستان  طاقت‌فرسای خوزستان و مصرف بالای انرژی برق به دلیل نیاز مبرم مردم به استفاده از تجهیزات برودتی و استقرار صنایع بزرگ در استان خوزستان، عملکرد نیروگاه رامین بیش از هر زمانی دیگر بر روند تامین آسایش مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور تاثیر دارد.

مدیرعامل نیروگاه رامین با اشاره به چالش‌های اقتصادی، تحریم و مشکلات متعدد در تامین قطعات از بازارهای داخلی و خارجی گفت: فعالیت کارگاه‌های جانبی مستقر در نیروگاه رامین به منظور ساخت، تعمیر و بازسازی قطعات و تجهیزات نیروگاهی از جمله اقدامات اثرگذار و اساسی در اجرای این پروژه است.

محمدی افزود:روند افزایش بی‌سابقه دمای هوا و افزایش میزان تقاضای انرژی برق، صنعت برق کشور را دچار چالش‌های متعددی کرده و ما با تکیه بر تعهد و تلاش نیروهای این مجموعه، همه تلاش خود را جهت تامین این انرژی حیاتی انجام می‌دهیم.

محمدی افزود: روند افزایش بی‌سابقه دمای هوا و افزایش میزان تقاضای انرژی برق، صنعت برق کشور را دچار چالش‌های متعددی کرده و ما با تکیه بر تعهد و تلاش نیروهای این مجموعه، همه تلاش خود را جهت تامین این انرژی حیاتی انجام می‌دهیم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار