اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

آخرین وضعیت اجرای طرح‌های فاضلاب غرب اهواز

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان آخرین وضعیت اجرا و تکمیل طرح‌های فاضلاب غرب اهواز را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، محمدرضا کرمی‌نژاد در خصوص آخرین وضعیت پروژه فاضلاب غرب اهواز اظهار کرد: برای حل مشکل فاضلاب غرب اهواز در سه بخش شبکه فاضلاب، تصفیه‌خانه و ایستگاه‌های پمپاژ باید اقدامات لازم انجام شود تا شاهد تکمیل فاضلاب در غرب اهواز باشیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت تصفیه‌خانه غرب اهواز افزود: اجرای این تصفیه‌خانه با فاینانس خارجی بوده و پیمانکار نیز پای کار است و مقدمات فراهم شده است تا با اجرای این تصفیه‌خانه ۱۵۶ هزار متر مکعب در شبانه‌روز، پساب خروجی از این تصفیه‌خانه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در جلسه‌ای که با حضور وزیر نیرو داشتیم تصمیم گرفته شد، اجرای شبکه فاضلاب غرب اهواز به صورت کامل در بخش‌هایی که باقی‌مانده است به مناقصه برود.

کرمی‌نژاد عنوان کرد: این مناقصه حدود ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که شامل ۸۰۰ کیلومتر خط، ۳۰ کیلومتر خطوط اصلی و ۱۵ ایستگاه پمپاژ است که باید در مدت زمان مقرر اجرایی شود.

وی افزود: تکمیل تصفیه‌خانه غرب اهواز و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب عین دو اهواز نیز جزیی از این طرح‌ها هستند که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای حل مشکل همیشگی فاضلاب غرب اهواز، باید اجرایی شوند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار