اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

افتخاری دیگر در شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان؛بالاترین رکورد حمل و برداشت کنستانتره از شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد

 

افتخاری دیگر در شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان رقم خورد و بالاترین رکورد حمل و برداشت کنسانتره از شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، از سوی شرکت چند وجهی فولاد لجستیک کسب شد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز،با تلاش کارکنان شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد و برنامه‌ریزی‌ مدون کارکنان شرکت حمل و نقل چند وجهی فولاد لجستیک و مشارکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، رکورد بارگیری و ارسال کنسانتره از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال های گذشته در مجتمع‌‌های تولیدی سنگان از طریق حمل و نقل ریلی و جاده‌ای شکسته شد.

علی قبادی مدیر عامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک، ضمن اعلام این خبر گفت: رکورد بی‌سابقه بارگیری کنسانتره از طریق حمل ریلی و جاده ای، در ادامه عملکرد موفقیت‌آمیز و کسب رکوردهای پیاپی سال جاری به دست آمده است.

وی ضمن اشاره به حمایت بی‌دریغ مدیریت ارشد فولاد خوزستان و مدیریت شرکت توسعه فراگیر سناباد افزود: هماهنگی با واحد حمل‌ونقل ریلی و جاده ای، اصلاح فرآیندهای موجود و سرعت بخشی به آنها از عوامل اصلی این موفقیت به شمار می‌آید. امید که با برنامه‌ریزی صورت‌ گرفته و همکاری مدیریت بهره‌برداری در ایجاد شتاب بیشتر به عملیات بارگیری و حمل کنسانتره و همچنین اهتمام کارکنان و واحدهای پشتیبانی، عملکرد درخشانی در سال ۱۴۰۰ در زمینه بارگیری مواد اولیه کنسانتره از معدن سناباد ثبت شود.

قبادی در ادامه گفت: شرکت فولاد لجستیک در ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ موفق شد با حمل بیش از ۱۸ هزار و دویست تُن کنسانتره به مقصد فولاد خوزستان ضمن ثبت رکورد جدید در زمینه حمل روزانه کنسانتره از معدن سناباد در مقابل حمل ۱۴ هزار و نهصد تن کنسانتره (رکورد قبلی)، برنامه حمل از پیش تعیین شده سالیانه خود در سال ۱۴۰۰ را تحقق بخشد.

مدیرعامل فولاد لجستیک ضمن تبریک این موفقیت به خانواده گروه فولاد خوزستان اظهار داشت: دستیابی به این موفقیت ارزشمند در شرایط ویژه حاکم در جهان که تحت تاثیر پاندمی کرونا قرار گرفته، علاوه بر کسب شاخص حائز اهمیت رکورد حمل جدید، نشان از همدلی و اراده مجموعه چند وجهی فولاد لجستیک در راستای خدمت رسانی بیشتر به مجتمع عظیم فولاد خوزستان دارد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار