اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

تاکید فرماندار مسجدسلیمان برتکمیل پروژه فاضلاب شهری و ایجاد توازن در توزیع آب مناطق مختلف شهری 

پروژه فاضلاب شهری

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ،شامگاه (چهارشنبه)با دعوت فرماندار مسجدسلیمان و حضور سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در مسجدسلیمان،مشکلات حوزه آب و فاضلاب این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
یکی از نقاط مهم و اولویت دار پروژه فاضلاب شهری در فلکه زندان بود که فرماندار مسجدسلیمان در این بازدید بر لزوم تکمیل و بازگشایی این مسیر و کاهش بار ترافیکی در این شهرستان تاکید کرد و خواستار تقویت و اتصال شبکه خط لوله گدار و چهاربیشه با هدف توازن در شبکه توزیع آب در مناطق مختلف شهرستان شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در حاشیه این بازدید گفت:در سال جاری ۳ برنامه برای بالانس و توسعه شبکه آبرسانی در دست اقدام داریم که از جمله این برنامه ها می توان به تقویت و رینگ خط انتقال گدار و چهاربیشه که باعث تقویت آبرسانی در شهرستان می شود،بازسازی و اورهال کامل مخزن ۵۰ هزار مترمکعبی که ظرفیت اصلی شهرستان محسوب می شود و در برنامه سوم هم اقدام به وارد مدارنمودن شبکه های قدیمی و انجام شده به طول ۵۰ کیلومتر خواهیم نمود.
وی ادامه داد:در بحث فاضلاب هم با پیگیری های انجام شده در قالب ماده ۵۶ اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان برای مشکلات فاضلاب شهرستان در نظر گرفته شد و اکنون کار مناقصه آن در حال انجام است و پس از مراحل لازم، طبق منطقه بندی مشخص،پروژه بزرگ فاضلاب شهری را  در مسجدسلیمان با پیش بینی ۳۰ ماهه شروع خواهیم کرد.
عباسیان یادآور شد:در جریان اجرای پروژه فاضلاب شهری از تصفیه خانه محلی در مسیر فاضلاب شهری بر اساس منطقه بندی انجام شده،استفاده خواهیم کرد که این تکنولوژی توسط دانشمندان بومی استان خوزستان اختراع شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان افزود:پروژه تقویت و اتصال خط انتقال چهاربیشه به عنوان یک اولویت، پس از دریافت دستور استاندار خوزستان و بصورت ترک تشریفات از اوایل خرداد آغاز خواهد شد.

گفتنی است سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در پایان از پیگیری های استاندار خوزستان،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار مسجدسلیمان،اعضاء شورای تامین و همه کسانی که در بحث مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان، پیگیری نمودند تشکر کرد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار