اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان:صرفه جویی میلیاردی با ایمن‌سازی چاه گازی ۲۹۸ مسجدسلیمان

چاه گازی ۲۹۸ مسجدسلیمان

با ایمن سازی چاه گازی ۲۹۸ مسجدسلیمان بدون حضور دکل حفاری، ۱۷۰ میلیارد ریال صرفه جویی شد.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت:چاه گازی ۲۹۸ مسجدسلیمان به‌دلیل از کار افتادن شیر آلات در حالت باز، در برنامه تعمیر با دکل با هدف ایمن سازی قرار گرفت که تعمیر آن بدون دکل موجب صرفه جویی در هزینه‌های محوطه سازی چاه و تعمیر با دکل شد.
قباد ناصری افزود:با توجه به نشت شدید خارجی گاز یکی از شیر‌های تولیدی این چاه، برنامه ایمن‌سازی به صورت خارج از برنامه و با رفع عیب و روانکاری شیر اصلی بالایی، نصب شیر عمقی، نصب شیر‌های دروازه‌ای جدید به جای شیر‌های تولید قدیمی و معیوب طرفین چاه انجام شد.
وی گفت:این عملیات پس از ۴۰ روز کار فنی، تخصصی، نوآورانه و استانداردسازی با رعایت همه الزامات ایمنی و در گرمای شدید و طاقت فرسای موجود در شرایط اپیدمی ویروس کرونا اجرا شد.
ناصری افزود:این عملیات با مشارکت واحد کنترل فوران چاه‌ها و مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌های شرکت ملّی مناطق نفتخیز جنوب و مدیریت امور فنی، مدیریت عملیات و اداره HSE شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام و باعث استمرار تولید ۳۰۰۰ بشکه نفت در روز شد.
ناصری افزود:این عملیات با مشارکت واحد کنترل فوران چاه‌ها و مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌های شرکت ملّی مناطق نفتخیز جنوب و مدیریت امور فنی، مدیریت عملیات و اداره HSE شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام و باعث استمرار تولید ۳۰۰۰ بشکه نفت در روز شد.ناصری افزود:این عملیات با مشارکت واحد کنترل فوران چاه‌ها و مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌های شرکت ملّی مناطق نفتخیز جنوب و مدیریت امور فنی، مدیریت عملیات و اداره HSE شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام و باعث استمرار تولید ۳۰۰۰ بشکه نفت در روز شد.
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار