اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

گروه ملی به پرسنل پرتلاش و فرزندان شان مهر تقدیم کرد

 

زمانی که بحرانها درست مدیریت شوند همین بحران و تهدید تبدیل به فرصت خواهد شد و این امر نیازمند مدیر بحران است.

مشکلات اقتصادی و تورم افسار گسیخته چندساله اخیر از جمله بحرانهایست که گریبان کاسب،بازاری و مردم عادی را گرفته و دچار مشکلات عدیده کرده است.

با تدبیر و همت مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و پیگیری های مستمر مدیریت محترم این واحد جناب آقای دکتر اکبر یاوری و پشتیبانی و حمایت مدیر عامل محترم جناب آقای دکتر یوسفی و جناب آقای دکتر محمود شمیلی، و آقای علی محمدی این بحران ، در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران تبدیل به فرصت شد.

عقد قرارداد با چندین شرکت و فروشگاه بزرگ هم بحران کسادی بازار را از سر کسبه طرف قرارداد با گروه ملی گذراند و هم لبخند رضایت و شادی دوباره بر لبان پرسنل عزیز و خانواده های محترمشان نقش بست.

از ابتدای سال ۱۴۰۰ گروه ملی ضمن عقد قرار دادی با فروشگاه پوشاک ایده آل رخت شادی بر تن فرزندان دلبند پرسنل این شرکت عظیم نشاند و شادمانی را به عنوان عیدی تقدیم خانواده ها کرد و حالا در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید اینبار بوی ماه مهر از درون شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به مشام میرسد.

اینبار نه گرانی و نه تورم حاکم بر بازار هیچکدام نتوانست مانع شادی آغاز سال تحصیلی کودکان سال اولی و محصل در پایه های بالاتر کارگران گروه ملی شود و نام گروه ملی صنعتی فولاد ایران در جهت ارتقای منزلت و عزت و کرامت فرزندان خویش خوش درخشید.

اخبار خوبی از روابط عمومی به گوش می رسد مبنی بر اینکه که در حوزه های لوازم خانگی برند معتبر ایرانی و خارجی ، کلیه لوازم آشپزخانه؛ مبلمان و سرویس خواب، فرش و موکت، انواع موبایل، تبلت، لب تاپ، فروشگاه پوشاک پارسیک کیانپارس، کتاب فروشی رشد، آموزشگاه رانندگی، آموزشگاه زبان خارجی تفاهم نامه منعقد شده است.
و از هفته آینده با دادن معرفی نامه باعث رضایت بخشی پرسنل خواهد شد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار