اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان خبر داد:سرمایه‌گذاری بیش از ۹ هزار میلیارد ریالی در بخش زیرساخت‌های برق

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۹ هزار میلیارد ریال در بخش ایجاد زیرساخت‌های برق در شبکه تحت نظارت این شرکت در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز،محمود دشت‌بزرگ اظهار کرد: با وجود همه کم و کاستی‌ها و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، کارهای بزرگ و ماندگاری در شبکه انتقال و فوق توزیع تحت نظارت این شرکت انجام شده و سرمایه‌گذاری‌های خوبی با حمایت وزارت نیرو در بخش زیرساخت‌ها و توسعه صنعت برق انجام شده است.

وی افزود: در هشت ماه سال جاری به منظور آمادگی شبکه، پایداری و تقویت آن، به میزان ۶۹۷ مگاولت آمپر ظرفیت، ۱۹.۲ مگاوار بانک خازنی،  ۱۰۹ کیلومتر مدار خطوط انتقال و فوق توزیع و همچنین ۵۶ کیلومتر فیبرنوری نصب و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: این افزایش ظرفیت در بخش پست نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشد بیش از ۱۲ برابری را نشان می‌دهد.

دشت‌بزرگ عنوان کرد: این پروژه‌ها با توجه به پارامترهای شبکه و مطالعات نیازسنجی انجام‌شده، تعریف می‌شود و هدف این شرکت توسعه متوازن زیرساخت‌های برق در مناطق مختلف دو استان با توجه به ظرفیت‌ها و نیازهای مصرف است.

وی ادامه داد: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹ هزار میلیارد ریال در بخش ایجاد زیرساخت‌های برق در شبکه تحت نظارت این شرکت در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری انجام شده است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار