اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

مشهدالرضا/میعادگاه عاشقان رضوی

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز،امروز بارگاه امام هشتم (ع) در عطر گلها غوطه ور و در زیر نور معنویت می درخشد، خادمان این آستان رسم میزبانی به جا آورده و پذیرای زائران و مجاوران از گوشه و کنار عالم هستند، امروز مهمانان حرم تنها مریدان امام رئوفند.
همزمان با سالروز میلاد ولی نعمت ایرانی ها، امام هشتم (ع) نوای شادمانه نقاره های حرم در سراسر مشهدالرضا پیچید، از هر سو نوای خوش دلدادگی زائران رضوی به گوش می رسد، کرامت چون عطری خوش مشام جان را نوازش می دهد.
امروز به یمن میلاد خجسته آقا علی بن موسی الرضا همه خیابانها و میادین مشهد آذین بندی شده و جمعی از شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در ایستگاه های صلواتی مشغول توزیع شربت و شیرینی بین مردم هستند.
گنبد طلایی بارگاه امام رضا(ع) امروز همچون خورشیدی زرین می درخشد، بوی مشک و عنبر در صحن و سرای حریم رضوی روح را جلا می بخشد و فضای سراسر معنویت این بارگاه ملکوتی دل و جان را از عطری آسمانی آکنده می سازد.
زائران و مجاوران حرم قدسی و کاروان های پیاده از هرسو رهسپار آستان ملائک پاسبان رضوی شده اند تا در این روز عظیم در کنار مضجع شریف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) دل را به پنجره فولاد گره زده و از معنویت فضا و شور و شیفتگی دلدادگان مکتب رضوی مشعوف شوند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار