اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

انتشار فراخوان مرحله سوم طرح احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده نفتی

 

 

فراخوان جدید طرح احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده نفتی به مناسبت هفته دولت از سوی پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز به‌عنوان راهبر طرح منتشر شد.

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز ، در زمینه اجرای بندهای ۱۴ و ۱۵ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر انقلاب اسلامی و به‌منظور فراهم‌ آوردن زمینه همکاری‌های سازنده برای حمایت از توسعه و تجاری‌سازی فناوری‌ها و تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، فراخوان جدید طرح احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده نفتی به‌مناسبت هفته دولت از سوی پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز منتشر شد.

 

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز از همه‌ شرکت‌های دانش‌بنیان (دارای تأییدیه از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان) و فناور غیردانش‌بنیان، مؤسسه‌ها، واحدهای تحقیق و توسعه یا دیگر اشخاص حقوقی و مشارکت‌های مبتنی بر تولید که آماده پیاده‌سازی در حوزه احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده هستند و قابلیت گرفتن پذیرش در پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت را دارند برای ثبت‌نام دعوت می‌کند.

 

در همین زمینه با تأکید بر حمایت و به‌کارگیری شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده نفتی از طریق امضای قرارداد مستقیم به شرکت‌های صاحب صلاحیت واگذار می‌شود.

 

متقاضیان با مراجعه به تارنمای پارک به آدرس petropark.ir/wells می‌توانند ضمن کسب اطلاع از جزییات طرح و فراخوان مربوطه، در فراخوان جدید طرح ثبت‌نام کنند.

 

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار