اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

تخریب های کوردلانه علیه فرماندار محبوب مسجدسلیمان با چه اهدافی صورت گرفته است؟

شورای شهر مسجدسلیمان

در ۴سال گذشته بخصوص حدود یک سال اخیر در عملکرد شورای شهر مسجدسلیمان اقدامات عجیب و غریب دیده شده است که مهمترین آنها انتخاب چندین شهردار و عدم موفقیت شهرداران منتخب شورا در اداره ی شهر بوده است.
حاصل عملکرد شورای شهر مسجدسلیمان؛عزل چند شهردار و دستگیری یک شهردار بوده است و حواشی فراوانی که در خصوص استخدام های فامیلی و مشکلات فراوانی که برخی از اعضای شورای شهر داشتند سبب گردید که ۴عضو شورا رد صلاحیت شوند و نکته ی جالب اینکه بعد از اعلام این موضوع موجی از تخریب توسط برخی افراد در فضای مجازی بر علیه فرماندار محبوب مسجدسلیمان به راه افتاده که بزودی به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.
اما در خصوص عملکرد دکتر محمد پاکدل همین بس که بسیاری از اولین ها در دوره ی فرمانداری ایشان رخ داده است‌.
جذب بیشترین سرمایه گزار در شهری که همه از آن در حال کوچ بودند و تقریبا به بن بست رسیده است از هنرهای دکتر محمد پاکدل بوده است که برای اولین بار در دهه های اخیر برای مسجدسلیمان رخ داده است.
حمایت یک تنه و همه جانبه از تیم نفت مسجدسلیمان و نقش تمام و کمال دکتر محمد پاکدل فرماندار دلسوز مسجدسلیمان در گرفتن بودجه برای تیم و جذب مربیان خوب و مهره های ارزشمند برای تیم نَفَت که تنها دلخوشی و دلمشغولی مردم شهر است باعث گردید که تیم نفت مسجدسلیمان برای اولین بار به رتبه ی هشتم جدول بیگ برتر دست یابد.

تجلیل از جوانان و نخبه های مسجدسلیمان در کنکور سراسری که برای اولین بار توسط یک فرماندار در خوزستان انجام گرفت نشان از دلسوزی و حمایت ویژه ی فرماندار مسجدسلیمان از جوانان و نخبگان شهر دارد که در مدت حضور همواره باعث دلگرمی و پشتگرمی مردم شهر بوده است.

پیگیری مشکلات عدیده ی مردم در حوزه های مختلف و حمایت ویژه از زلزله زدگان و سیل زدگان شهر تنها گوشه ای از زحمات فرماندار دلسوز شهر است که امروز اینگونه عده ای سودجو و فرصت طلب قصد خدشه دار کردن آن را دارند غافل از اینکه مردم شهر و افکار عمومی خود بهترین گواه و قاضی بر عملکرد دکتر محمد پاکدل هستند و قطعا مردم فهیم شهر قدر زحمات شبانه روزی و بی شائبه ی فرماندار محبوب و مردمی خود را می دانند
در بحث ارتباطات مردمی دفتر فرماندار مسجدسلیمان همواره به روی مردم شهر باز بوده و همواره با روی گشاده پیگیر حل مشکلات مردم شهر بوده است و این موضوع باعث افزایش رضایت عمومی از عملکرد دولت در مسجدسلیمان گردیده است
در بحث نظارت بر أصناف در دورانی که تمام کشور با کمبود أرزاق بخصوص روغن و اقلام غذایی روبرو بودند با پیگیری ها و نظارت مقتدرانه و دلسوزانه ی فرماندار؛شهر هرگز دچار کمبود أرزاق ضروری خانوارها نگردید و خانوارهای شهر به راحتی به أرزاق دسترسی داشتند.
اما مهمترین شاخصه ی دکتر محمد پاکدل به عنوان فرماندار که از قضا امروز مورد نقد و تخریب مغرضان قرار گرفته است اقتدار ویژه و اتکا به قانون برای برخورد با متخلفین و قانون شکنان است .
فرماندار مسجدسلیمان در برخورد با شانتاژ های اینگونه افراد هرگز عقب نشینی نکرده است و حاضر به معامله با مافیاها برای دستیابی به رانت و عافیت طلبی نگردیده است و همواره حافظ منافع مردم شهر بوده و در این خصوص حاضر به مماشات نگردیده است و همین موضوع سبب برخوردهای بغض آلود و کینه ورزانه ی اخیر با ایشان گردیده است اما او نشان داده که بیدی نیست که با این بادها بلرزد و از مواضع حق و دفاع از مردم و اجرای مر صریح قانون هرگز عقب نخواهد نشست.
بی گمان محمد پاکدل یکی از پاکدست ترین و مردمی ترین فرمانداران شهر بوده است و نام او فراتر از تخریب های مغرضانه ی منفعت طلبان در قلب مردم شهر می درخشد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار