اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

رویکردهای شرکت ملی نفت ایران در زمینه سرمایه‌گذاری در سن‌پترزبورگ تبیین شد

 

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران رویکردهای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت شرکت ملی نفت ایران در رابطه با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعت نفت را در مجمع بین‌المللی گاز سن‌پترزبورگ (SPIGF) تبیین کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، محسن خجسته‌مهر به دعوت الکسی میلر، رئیس شرکت گازپروم روسیه، به‌عنوان سخنران ویژه در نشستی با حضور رئیس شرکت سی‌ان‌پی‌سی چین و معاون شرکت گازپروم روسیه در یازدهمین همایش بین‌المللی گاز سن‌پترزبورگ (SPIGF) شرکت کرد.

 

وی در نشست امروز (پنجشنبه، ۲۴ شهریورماه) به تبیین رویکردهای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت شرکت ملی نفت ایران در رابطه با سرمایه‌گذاری برای توسعه میدان‌های هیدروکربوری کشور و تولید نفت و گاز، صادرات گاز، سوآپ گاز، نفت و فرآورده‌های نفتی، سرمایه‌گذاری در طرح‌های ال‌پی‌جی تبادل فناوری، بالا بردن راندمان مصرف انرژی و استفاده از انرژی‌های عاری از آلایندگی پرداخت.

 

مجمع بین‌المللی گاز سن‌پترزبورگ یکی از معتبرترین همایش‌های انرژی در جهان است که همه ساله در این شهر برگزار می‌شود و میزبان شرکت‌های نفت و گاز و انرژی جهان و مدیران و متخصصان این صنعت است.

 

این رویداد هر ساله نمایندگان برجسته جامعه جهانی را گرد هم می‌آورد. از میان شرکت‌کنندگان این مجمع می‌توان به مدیران ارشد بازار نفت و گاز جهان، نمایندگان مراکز نوآوری و دانشگاه‌ها، کارشناسان صنعت، رؤسای دانشگاه‌های تخصصی و مؤسسات تحقیقاتی اشاره کرد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار