اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

سرپرست نیروگاه رامین اهواز:سوخت گاز تنها سوخت مصرفی نیروگاه رامین اهواز

سرپرست نیروگاه رامین اهواز: سوخت گاز برای همه واحد‌های تولیدی با همکاری شرکت ملی گاز خوزستان تامین شده و استفاده از سوخت مازون پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز، محسن حافظی گفت: سوخت اصلی نیروگاه رامین اهواز گاز است، ولی برخی از واحد‌های این نیروگاه قابلیت استفاده از سوخت جایگزین را در شرایط اضطراری را دارند تا بتوانیم در شرایط خاص برق مورد نیاز مردم را تامین کنیم.

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر و رایزنی‌های تخصصی توانستیم گاز مورد نیاز واحد‌های نیروگاه را تامین کنیم تا علاوه بر صیانت از محیط زیست بتوانیم از آسیب‌های جدی به تجهیزات نیروگاه و تحمیل هزینه‌های ناشی از سوخت جایگزین جلوگیری کنیم.

حافظی صیانت از محیط زیست را از اولویت‌های این مجموعه تولیدی عنوان کرد و ادامه داد: استفاده از انرژی گاز جهت تامین حرارت مورد نیاز بویلر‌های فوق سنگین این نیروگاه سبب افزایش طول عمر تجهیزات و سهولت در بهره برداری، کاهش محدودیت واحد‌ها و کاهش سرویس و نگهداری و در نهایت افزایش طول عمر و پایداری روند تولید برق در نیروگاه می‌شود.

سرپرست نیروگاه رامین اهواز به نقش اساسی انرژی برق در جوامع اشاره و اضافه کرد: تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع مهم‌ترین رسالت این مجموعه است و همواره سعی خواهیم کرد تا با تامین این انرژی حیاتی از بروز خاموشی‌های ناخواسته و اخلال در آسایش مردم جلوگیری کنیم.

این مقام مسئول به برودت هوا، کاهش چشمگیر دمای هوا و نیاز مبرم مردم به این انرژی‌ها در این شرایط خاص اشاره و مردم و صنایع را به صرفه جویی در انرژی‌های برق و گاز دعوت کرد و گفت: مصرف بهینه و اصولی از این انرژی‌ها موجب جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، پایداری خدمت‌رسانی به مردم و توجه به نسل‌های آینده دانست.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع استان خوزستان و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار