اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

جابجایی بیش از ۳۸ میلیون تن کالا به همّت فعالان بخش حمل و نقل در خوزستان

 

​​به گزارش پایگاه خبری “گفتمان نیوز” بیش از ۳۸ میلیون  و ۵۰۸ هزارتن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای خوزستان جابجا شده است.

غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان گفت: درسال۹۶ بیش از ۳۸ میلیون و ۵۰۸ هزار تن کالا در استان خوزستان حمل شده

بهرامی نیا در ادامه افزود: حمل این میزان بار توسط دو میلیون و  یکصد و سی و هفت هزار دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل باری از مراکز عمده بار استان از جمله بندر امام خمینی (ره)، کارخانجات سیمان و محصولات تولیدی و کشاورزی شهرستان ها بخصوص اهواز و دزفول به اقصی نقاط کشور صورت گرفته است.

غلامعباس بهرامی نیا با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۰ شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان فعالیت دارند که نقش مهمی در حوزه حمل و نقل کالا ایفا می‌کنند افزود : این شرکت‌ها با بیش از دوازده هزار و هفتصد دستگاه کامیون در سطح استان فعالیت می‌کنند که عمر میانگین این ناوگان ۱۴ سال بوده و در سطح استان به خدمات‌رسانی در حوزه حمل و نقل کالا می‌پردازند.

بهرامی نیا با اشاره به اینکه ۱۹ هزارو پانصد و چهل و دو راننده در استان خوزستان کارت هوشمند ناوگان کالادریافت کرده و اقدام به جابجایی بار می کنند .

وی عمده ترین کالاهای جابجا شده را ذرت دامی، کنجاله ، دانه چین، انواع ورق آهنی،گازوییل،گندم انسانی،انواع تره بار و سبزی، سایر فراورده های نفتی، شکر و سیمانه کیسه ای تیپ پتج بیان کرد.​

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار